Известие

Collapse
No announcement yet.

Идиот търси помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
    Пак го удари на фантазии. Не говорим за челен удар на два автомобила а за подбиране на камък от земята. Подобно нещо съм правил с Лада и тогава само картера беше сцепен в ъгъла. И да, блъскали са ми 155 цата няколко пъти. Случвало се е човек с около 60 км да ми спре в задницата докато чакам за ляв завой и двигателя си му беше на мястото
    Всичко е много отновително. Аз и с глиган съм катастрофирал. Но да ти се завре голям камък отдолу е нещо страшно

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Всичко е много отновително. Аз и с глиган съм катастрофирал. Но да ти се завре голям камък отдолу е нещо страшно
      От катастрофата с глигана ли получи увреждания, извинявай не знаех, повече няма да се заяждам с теб
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Всичко е много отновително. Аз и с глиган съм катастрофирал. Но да ти се завре голям камък отдолу е нещо страшно
        Нищо относително няма, обикновена Нютонова физика. Маси и ускорения. В случая каква сила трябва да приложим в опорната точка (камък) и под какъв ъгъл да е насочена тя за да преодолее силата на земно привличане действаща на двигателя генерирана от масата му и доброто старо G.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          От катастрофата с глигана ли получи увреждания, извинявай не знаех, повече няма да се заяждам с теб
          Или,пък му се е заврял голям камък от долу

          -----------
          Пай сеее ...
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Нищо относително няма, обикновена Нютонова физика. Маси и ускорения. В случая каква сила трябва да приложим в опорната точка (камък) и под какъв ъгъл да е насочена тя за да преодолее силата на земно привличане действаща на двигателя генерирана от масата му и доброто старо G.
            Уауууу! Дано не ти се завира застопорен камък под твоята кола
            И хайде да изчакаме малко. Упътих го колегата, нека той да даде инфо

            Comment


            • #51
              Колегата Alex_26 е напълно прав, колкото и да не ви се вярва, един неподвижен камък, колкото и да е малък, причинява огромни щети.

              Извън това, равносметката - колата ще е готова утре. Сменен един тампон на двигателя, 6-те на ауспуха. Кутията на въздушния филтър не е пипана, защото е счупен само един зъб, според майсторите при предната му смяна, а не от камъка. Изчукан и заварен праг под радиатора, както и ламарината, където се съединяват купето и капака. Нова броня + боядисване. Тампоните на скоростната кутия се оказаха ОК.

              Та така, този камък излезна 700 лева, което си е цифра... ама...

              Иначе извън сметката оставям и нови предни носачи, защото старите се бяха поразбили от чудните пътища.

              Специално благодаря на Alex_26 за отзивчивостта и помощта.
              Last edited by ilia.ivanov; d.m.y г., 20:12. Основание: правописна грешка
              Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

              Comment


              • #52
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:45.

                Comment


                • #53
                  Намерих само една анкета за поведението му и гласувах. Ако има и друга, пак ще гласувам за него. 100% точен и отзивчив човек.
                  Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ilia.ivanov Покажи съобщение
                    Колегата Alex_26 е напълно прав, колкото и да не ви се вярва, един неподвижен камък, колкото и да е малък, причинява огромни щети.

                    Извън това, равносметката - колата ще е готова утре. Сменен един тампон на двигателя, 6-те на ауспуха. Кутията на въздушния филтър не е пипана, защото е счупен само един зъб, според майсторите при предната му смяна, а не от камъка. Изчукан и заварен праг под радиатора, както и ламарината, където се съединяват купето и капака. Нова броня + боядисване. Тампоните на скоростната кутия се оказаха ОК.

                    Та така, този камък излезна 700 лева, което си е цифра... ама...

                    Иначе извън сметката оставям и нови предни носачи, защото старите се бяха поразбили от чудните пътища.

                    Специално благодаря на Alex_26 за отзивчивостта и помощта.
                    Илия, радвам се, че Вальо ти е свършил работа и си доволен.
                    Колкото до гласуването - не видях навреме за да те спра
                    А ако ти трябват части - обаждай се

                    Comment

                    Working...
                    X